Opel

 

Opel Blitz
(Germany)

Az Opel Blitz teherautók először 1930-ban jelentek meg a piacon. A háború során alap szállító járműnek használta mindegyik fegyvernem. Ezen időszak alatt több mint 10 verzióban volt elérhető. Az 1 tonnástól a 2-2,5 tonnásig egyaránt, akár féllánctalpas (Moultier), rádiós, vagy tartálykocsis verzióban. A háború után a cég, Németország egyik legnagyobb teherautó gyártó vállalatává nőtte ki magát. A képen a már megszokott oldalnézeti ábrázolással ellentétben egy egészen más beállításban látható a jármű. Egyedi makett dobozgrafika ami megrendelésre készült. (Egyedi rendelésre készítve)

Opel Blitz
(Russia)

Az Opel Blitz teherautók először 1930-ban jelentek meg a piacon. A háború során alap szállító járműnek használta mindegyik fegyvernem. Ezen időszak alatt több mint 10 verzióban volt elérhető. Az 1 tonnástól a 2-2,5 tonnásig egyaránt, akár féllánctalpas (Moultier), rádiós, vagy tartálykocsis verzióban. A háború után a cég, Németország egyik legnagyobb teherautó gyártó vállalatává nőtte ki magát. A képen a már megszokott oldalnézeti ábrázolással ellentétben egy egészen más beállításban látható a jármű. Egyedi makett dobozgrafika ami megrendelésre készült. (Egyedi rendelésre készítve)

Opel Blitz
(Russia)

Az Opel Blitz teherautók először 1930-ban jelentek meg a piacon. A háború során alap szállító járműnek használta mindegyik fegyvernem. Ezen időszak alatt több mint 10 verzióban volt elérhető. Az 1 tonnástól a 2-2,5 tonnásig egyaránt, akár féllánctalpas (Moultier), rádiós, vagy tartálykocsis verzióban. A háború után a cég, Németország egyik legnagyobb teherautó gyártó vállalatává nőtte ki magát. A képen a már megszokott oldalnézeti ábrázolással ellentétben egy egészen más beállításban látható a jármű. Egyedi makett dobozgrafika ami megrendelésre készült. (Egyedi rendelésre készítve)

Opel Blitz
(Algeria)

Az Opel Blitz teherautók először 1930-ban jelentek meg a piacon. A háború során alap szállító járműnek használta mindegyik fegyvernem. Ezen időszak alatt több mint 10 verzióban volt elérhető. Az 1 tonnástól a 2-2,5 tonnásig egyaránt, akár féllánctalpas (Moultier), rádiós, vagy tartálykocsis verzióban. A háború után a cég, Németország egyik legnagyobb teherautó gyártó vállalatává nőtte ki magát. A képen a már megszokott oldalnézeti ábrázolással ellentétben egy egészen más beállításban látható a jármű. Egyedi makett dobozgrafika ami megrendelésre készült. (Egyedi rendelésre készítve)

Opel Blitz
(Itali)

Az Opel Blitz teherautók először 1930-ban jelentek meg a piacon. A háború során alap szállító járműnek használta mindegyik fegyvernem. Ezen időszak alatt több mint 10 verzióban volt elérhető. Az 1 tonnástól a 2-2,5 tonnásig egyaránt, akár féllánctalpas (Moultier), rádiós, vagy tartálykocsis verzióban. A háború után a cég, Németország egyik legnagyobb teherautó gyártó vállalatává nőtte ki magát. A képen a már megszokott oldalnézeti ábrázolással ellentétben egy egészen más beállításban látható a jármű. Egyedi makett dobozgrafika ami megrendelésre készült. (Egyedi rendelésre készítve)

Opel Blitz
(Germany)

Az Opel Blitz teherautók először 1930-ban jelentek meg a piacon. A háború során alap szállító járműnek használta mindegyik fegyvernem. Ezen időszak alatt több mint 10 verzióban volt elérhető. Az 1 tonnástól a 2-2,5 tonnásig egyaránt, akár féllánctalpas (Moultier), rádiós, vagy tartálykocsis verzióban. A háború után a cég, Németország egyik legnagyobb teherautó gyártó vállalatává nőtte ki magát. A képen a már megszokott oldalnézeti ábrázolással ellentétben egy egészen más beállításban látható a jármű. Egyedi makett dobozgrafika ami megrendelésre készült. (Egyedi rendelésre készítve)

Opel Blitz
(Greece)

Az Opel Blitz teherautók először 1930-ban jelentek meg a piacon. A háború során alap szállító járműnek használta mindegyik fegyvernem. Ezen időszak alatt több mint 10 verzióban volt elérhető. Az 1 tonnástól a 2-2,5 tonnásig egyaránt, akár féllánctalpas (Moultier), rádiós, vagy tartálykocsis verzióban. A háború után a cég, Németország egyik legnagyobb teherautó gyártó vállalatává nőtte ki magát. A képen a már megszokott oldalnézeti ábrázolással ellentétben egy egészen más beállításban látható a jármű. Egyedi makett dobozgrafika ami megrendelésre készült. (Egyedi rendelésre készítve)

Opel Blitz
(France)

Az Opel Blitz teherautók először 1930-ban jelentek meg a piacon. A háború során alap szállító járműnek használta mindegyik fegyvernem. Ezen időszak alatt több mint 10 verzióban volt elérhető. Az 1 tonnástól a 2-2,5 tonnásig egyaránt, akár féllánctalpas (Moultier), rádiós, vagy tartálykocsis verzióban. A háború után a cég, Németország egyik legnagyobb teherautó gyártó vállalatává nőtte ki magát. A képen a már megszokott oldalnézeti ábrázolással ellentétben egy egészen más beállításban látható a jármű. Egyedi makett dobozgrafika ami megrendelésre készült. (Egyedi rendelésre készítve)


Opel Blitz
(Greece)

Az Opel Blitz teherautók először 1930-ban jelentek meg a piacon. A háború során alap szállító járműnek használta mindegyik fegyvernem. Ezen időszak alatt több mint 10 verzióban volt elérhető. Az 1 tonnástól a 2-2,5 tonnásig egyaránt, akár féllánctalpas (Moultier), rádiós, vagy tartálykocsis verzióban. A háború után a cég, Németország egyik legnagyobb teherautó gyártó vállalatává nőtte ki magát. A képen a már megszokott oldalnézeti ábrázolással ellentétben egy egészen más beállításban látható a jármű. Egyedi makett dobozgrafika ami megrendelésre készült. (Egyedi rendelésre készítve)

Opel Blitz
(Germany)

Az Opel Blitz teherautók először 1930-ban jelentek meg a piacon. A háború során alap szállító járműnek használta mindegyik fegyvernem. Ezen időszak alatt több mint 10 verzióban volt elérhető. Az 1 tonnástól a 2-2,5 tonnásig egyaránt, akár féllánctalpas (Moultier), rádiós, vagy tartálykocsis verzióban. A háború után a cég, Németország egyik legnagyobb teherautó gyártó vállalatává nőtte ki magát. A képen a már megszokott oldalnézeti ábrázolással ellentétben egy egészen más beállításban látható a jármű. Egyedi makett dobozgrafika ami megrendelésre készült. (Egyedi rendelésre készítve)