Il-10 Párduc
(Székesfehérvár-Tác) (1955)
Az Il-2 felváltására készült gépet Sztálin csak a német légi fölény elvesztése után engedélyezte gyártatni, így a légi lövésszel ellátott csapásmérő repülőgép csak 1944 áprilisában repülhetett először. A háború után az akkori Magyar Légierő 159 db repülőgépet rendszeresített. A típust 1956-ban vonták ki a hadrendből. A képen díszítőelemként felül az Ilyusin gyár címere, a bal felső sarokban a nemzeti zászló és a "Rákosi címer", míg a jobb sarokban a gép légi lövészének portréja és egy idézet található. A grafika visszaemlékezés alapján egyedi megrendelésre készült, így a történelmi hitelessége fényképpel nem alátámasztott. A rajz alatti rövid leírásban a típus története, paraméterei olvashatóak. (Angol) (Egyedi megrendelésre készített) Il-10 Párduc
(Tapolca) (1956)
Az Il-2 felváltására készült gépet Sztálin csak a német légi fölény elvesztése után engedélyezte gyártatni, így a légi lövésszel ellátott csapásmérő repülőgép csak 1944 áprilisában repülhetett először. A háború után az akkori Magyar Légierő 159 db repülőgépet rendszeresített. A típust 1956-ban vonták ki a hadrendből. A képen díszítőelemként felül az Ilyusin gyár címere, a bal felső sarokban a nemzeti zászló és a "Rákosi címer", míg a jobb sarokban a gép pilótájának portréja található. A grafika visszaemlékezés alapján egyedi megrendelésre készült, így a történelmi hitelessége fényképpel nem alátámasztott. A rajz alatti rövid leírásban a típus története, paraméterei olvashatóak. (Angol) (Egyedi megrendelésre készített)